Pán poslanec Beblavý, ste zákerný zbabelec, klamár a pravdepodobne zlodej.

12. novembra 2012, jirilebis, Nezaradené

Pre všetkých tých, čo chceli aby som pokračoval, pokračujem.

Prečo zbabelec ? Zbabelosť  označuje  neschopnosť preukázať dostatočnú duševnú odolnosť a odvahu  tvárou v tvár výzve (http://dictionary.reference.com/browse/cowardice) . Pán poslanec mal kedykoľvek možnosť vyjadriť sa k témam, ako je jeho  osobný podiel na projekte Debyrokratizácie/RIS (pre neznalých, ide o  tunelársky a nefunkčný  IT projekt na školstve  asi za 15 miliónov eur) . On však radšej mediálne exhibuje a vychvaľuje sám seba.

Dokonca som ho priamo k tomu vyzval prostredníctvom emailu, ako aj na jeho facebook stránke. Opýtal som sa ho, ako je možné že jeho „bývalá“ firma Edea dostala milióny za školenia na systém, který  neexistuje. Spýtal som sa ho aj na to, či je v poriadku aby štát prostredníctvom jeho kamaráta platil statisíce Eur IT firme za vypracovanie zákonov! Navyše zákonov v oblasti, v ktorej je on pozuruhodne aktívny.   Zo stránky to vymazal a spolu so svojimi 3mi poslaneckými asistentmi nemal odvahu na to odpovedať. NAMIESTO TOHO MI PRIŠLO POZVANIE NA POLICAJNÝ VÝSLUCH AKO SVEDOK VO VECI SPÁCHANÉHO PREČINU OHOVÁRANIA, KDE POŠKODENÝM JE : čuduj sa svete, poslanec BEBLAVÝ!

Prečo klamár? Beblavý  sa o vyhadzovaní peňazí  v tomto projekte vyjadril jediný raz pre  Hospodárske noviny (http://www.skolskyportal.sk/clanky/stat-zaplatil-miliony-eur-no-nema-nic-tvrdi-caplovic) kde tvrdí, že nikdy osobne s projektom nič nemal !!! TO JE KLAMSTVO! Bol totiž podpredsedom Riadiaceho výboru tohoto projektu. (http://wiki.debyrokratizacia.sk/index.php?title=Riadiaci_v%C3%BDbor)

Pán poslanec, a prečo podľa mňa pravdepodobne kradnete? Viete, dôkazy asi rád určite vysvetlíte ako „náhody“. V Čechách ale máme príslovie  – kdo lže, ten krade.  A vy ste preukázateľne klamali.

Bez ohľadu na to, ako sa snažíte túto tému ututlať, nehovoriť o nej a pokúšate sa zastrašovať podávaním trestných oznámení, tvrdím, že by ste sa mali vzdať  verejnej funkcie. Už stačilo pán poslanec.

P.S. A nezabudnite to prosím pridať k žalobe.