Založ si blog

Premiér Fico to s vekslákmi vedel už za mladi

Sám to priznáva v svojom najnovšom volebnom hite. A samozrejme, má vzťah ku katolíckej cirkvi, lebo má krst aj birmovku, a preto je ten vzťah  „možno lepší ako majú niektorí páni z KDH“. Či verí v Boha a má z neho strach, sa ale nedozvieme..

Vyrastal bez internetu a mobilu, ba priam aj bez televízora… No, ja nemám televízor 4 rokom, lebo rovnako ako za čias mladosti pána premiéra Fica, tam nie je čo pozerať. Lebo ak nebola voľajaká vydarená slovenská inscenácia, Angelika, Popoluška či Major Zeman,  tak obsah bol rovnako zlý ako dnes. A dnes ten obsah  tvorí len zbytočnú prestávku medzi reklamnými blokmi.   

A vyrastal som tiež bez mobilu a internetu, lebo mobilná komunikácia na Slovensko prišla až v roku 1990 (Eurotel- sieť NMT) a rovnako internet (koncovka .cs, platná od 11.októbra 1990). A  mobil som mal až po 18ke. Pripadá mi to čudné, alebo len zbytočné o tom hovoriť ako o čomsi svetabornom?

Chválim premiéra Fica za to, že si privyrábal. Manuálne. A svete div sa, aj ja. Celé prvé gymnaziálne leto som brigádoval na našej škole – umýval okná, drhol steny, maľoval,  a čo bolo len treba urobiť – aby som si mohol kúpiť pekné jeany a prvé tenisky s „bublinou“ ( nakoniec to vyšlo aspoň tak, že to boli rakúske Kiltecy).  Počas strednej som robil čašníka, pracoval v záhradách susedov, predával na trhoch.. Na vysokej v šróbarni, ťahal som parkety, robil v tlačiarni, pomáhal na stavbách….

ALE NIKDY SOM NEZOBRAL SVOJE PENIAZE A NENABEHOL ZA VEKSLÁKOM, aby mi ich zamenil za šilingy či marky!!!! 

Už som sa začal báť, že máme toho tak veľa spoločného s pánom premiérom, a aj mne to raz vyjde.. Ale birmovku určite nemám – to by som musel s ňou súhlasiť.  A neviem, ako to vtedy brali v KSS, pán premiér, vy neviete povedať? O krste neviem, je možné že hej, ale rodičia nežijú, je to aj nepravdepodobné, ale čo keď.. možno hej. Aj tak s cirkvou nemám dobrý vzťah. A ešte horší s vekslákmi.

Najmä s tými, z ktorých sa šmahom ruky stali politický kmotri, či rovno politické prostitútky. Alebo finančné elity a developerské skupiny. Mám obavu, že vám to ide s nimi jedna radosť, pán premiér.

Bude Marián Kočner slovenským Trumpom?

18.08.2017

V prvých hodinách po zverejnení výsledkov volieb v USA v roku 2016 sa na Slovensku najviac zo slovenských „politikov“ tešil Sulík, Boris Kollár, s istým zadosťučinením aj Matovič. Možno sa tešia aj dnes, kedy má Trump problém rozlíšiť medzi pôvodcami násilia pri rasovo motivovaných protestoch v Charlottesville, možno sa tešili aj vtedy keď Trump odstúpil [...]

Beblavý sa vykrúca rovnako ako Procházka či Hrnčiar

26.01.2016

Poslanec Beblavý, jeden zo Svätej trojice Siete, drží stranícku líniu ako sa patrí. Po tom, čo sa Procházka opätovne priznal, že keď bude treba, bude spolupracovať aj zo Smerom, aby to následne opätovnepoprel, obhajoval ho na svojom facebookovom profile takto: To je samozrejme taká „pol na pol“ odpoveď, z ktorej boli zmätení aj ľudia ako [...]

Modrý Smer? Len aby hlasy neprepadli!

03.12.2015

Je také porekadlo, že väčšia kopa berie. No často vidíme, že to nehovorí nič o kvalite, kompetentnosti, dobrých úmysloch či nebodaj správnosti. Najväčšou kopou je dnes Smer, ktorý zlyháva v tvorbe pracovných miest, v školstve, v zdravotníctve, v boji s korupciou, zlyháva v procese využitia eurofondov pri elektronizácii Slovenska. Druhá najväčšia kopa je dnes Sieť. [...]

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 698629x
Priemerná čítanosť článkov: 26870x

Autor blogu

Kategórie